Prejšnji mesec je v Tomosu obstala proizvodnja dvokoles, nad lastnika Iztoka Pikla pa so se zaradi neporavnanih obveznosti po sodni poti spravili tudi nekateri delavci.

Kot je danes za STA povedal sekretar regijske organizacije Skei Kraško-Notranjske in Obale Sašo Ristič, trenutno stanje ni bistveno drugačno. Nekateri delavci še vedno niso dobili regresa, nekateri so se tudi pritoževali, da jim niso vplačali davkov in prispevkov, česar pa Ristič ni mogel zagotovo potrditi.

Poleg odhoda iz podjetja so se nekateri nekdanji zaposleni, ki so dali izredno odpoved, po njegovih informacijah odločili za tožbe na sodišču zaradi nepravočasnega izplačila plač, prispevkov in regresa.

Ristič sicer obžaluje dogajanje s tako prepoznavno blagovno znamko, kot je Tomos. »Če bi bila država kaj vredna, bi bilo to že urejeno,« je dodal.

Plačali, izdelkov pa ni

Kot je v ponedeljek poročala Televizija Slovenija, pa se morda na tem področju nekaj premika. Ker Pikl že eno leto zamuja z najemnino, je prejšnja lastnica Hidria prejšnji teden blokirala Piklovo podjetje MPO Moto, s katerim lastniško obvladuje Tomos, sočasno pa je finančna uprava blokirala Tomosov račun.

Tudi kupci naj se igre ne bi šli več. Ti so vnaprej plačali okoli pol milijona evrov, a izdelkov ni od nikoder, saj naj bi Pikl denar preusmeril v odplačevanje dolgov, je navedla TV Slovenija. Po njihovih informacijah v Tomosu sicer v teh dneh poteka skrben ogled poslovanja, pri čemer naj bi se za sodelovanje oz. lastniški vstop skupaj s še enim slovenskim podjetjem zanimala Pošta Slovenije.

Pikl ima sicer od marca prepoved razpolaganja z imenom Tomos (blagovna znamka je še vedno v lasti Hidrie), ker naj ne bi spoštoval pogodbe, a ime vseeno uporablja. Po drugi strani pa naj bi štajerski poslovnež razmišljal o selitvi proizvodnje, po informacijah televizije v bližino Celja.