Buriram, ki leži 410 kilometrov severovzhodno od Bangkoka, predstavlja novo ime na koledarju dirk motociklističnega razreda moto GP, v prevodu pa ime pomeni mesto sreče. Steza je dolga dobrega 4,5 kilometra in po osnovni zasnovi spominja na dirkališče v Avstriji v Spielbergu, a ker so tukaj ekipe do zdaj opravile le nekaj testiranj, razmerja moči seveda ne morejo biti povsem jasna. To je tudi ena najhitrejših stez v letošnjem koledarju, saj ima dve dolgi ravnini, sicer pa je v zimskih testiranjih tukaj najvišjo hitrost dosegel Andrea Dovizioso (Ducati) s 334 km/h.

Nekdanji dirkač Marco Melandri se je tudi že spoznal s stezo in o njej povedal: »To ni tehnično najbolj zahtevno dirkališče, med najbolj zahtevnimi bo del okoli četrtega ovinka.« A bolj kot sama steza Jorgeja Lorenza skrbi, ali bo lahko sploh nastopil na dirki, saj se je v Buriramu pojavil z berglami, zlomljen palec na nogi po padcu v Aragoniji pa mu še vedno dela težave. »Ne glede na vse komentarje še vedno menim, da je Marquez v Aragoniji vozil zelo neodgovorno. Pripravil me je do padca, pri katerem sem se poškodoval. Res je, da se mi je po dirki nekako opravičil in me poklical, kar je bila vsekakor lepa poteza, mnogo dirkačev tega ne bi storilo, ampak to še ne opravičuje njegove vožnje. Upam, da bom imel dovolj moči in da me ne bo preveč bolelo,« je povedal Lorenzo, ki so mu zdravniki včeraj sicer prižgali zeleno luč za nastop, o katerem pa se bo odločal sam, saj tudi, če bo lahko sedel na motocikel, ne bo mogel voziti z vso močjo, ker se zaveda, da si ne sme privoščiti novega padca.

Marc Marquez se je medtem seveda že odzval na nove Lorenzove obtožbe in povedal: »Da, poklical sem ga in po telefonu mi je rekel nekaj povsem drugega, kot je povedal zdaj. A zame je ta zadeva tako ali tako končana, nima nobenega smisla razpredati o tem, kar je bilo.« Zato je raje še nekaj besed spregovoril o napredku Honde v zadnjem času. Dejal je, da jih je Ducati s svojo dobro formo enostavno prisilil, da so začeli motocikel razvijati še hitreje, kot bi ga sicer. »Ker smo bili prisiljeni poiskati odgovor na Ducatijevo hitrost, smo našli kar nekaj stvari na motociklu, ki smo jih lahko izboljšali. Konkurenca je torej nekaj dobrega, vse skupaj nas stalno drži budne in zavedamo se, da bo sezona zares končana šele v Valencii. Dobro, imam lepih 72 točk prednosti, a kot smo videli, se zadeve lahko zelo hitro postavijo na glavo. Ničesar ne želimo prepustiti naključju ali goli sreči,« je še dodal Španec, ki pričakuje, da bo na hitri stezi v Buriramu Ducati igral glavno vlogo favorita.

Na drugi strani pa z razvojem motocikla pri Hondi ni najbolj zadovoljen Cal Crutchlow. Dejal je namreč, da se Honda vse preveč osredotoča na Marqueza, ki ima zelo specifičen slog vožnje, in je njihov motocikel prilagojen le njemu, medtem ko imajo drugi Hondini dirkači s tem motociklom velike težave. »Honda mora misliti tudi na čase, ko pri njih ne bo več Marqueza. Takrat bodo imeli njihovi dirkači velike težave,« je še dodal Crutchlow.

A ne glede na vse dogajanje čaka motocikliste vroča dirka, ravno Lorenzo pa je v zadnjih nekaj dirkah postavil svojevrsten mejnik v karieri. Na zadnjih treh dirkah je bil trikrat zapovrstjo najhitrejši v kvalifikacijah, kar mu je nazadnje uspelo pred šestimi leti, za Ducati pa je za tak mejnik treba pogledati v leto 2008, ko je to uspelo Caseyju Stonerju. In še to: dobavitelji opreme so Lorenzu za to dirko celo pripravili poseben dirkaški škorenj za polomljen palec na nogi, a z njim Španec vsaj za zdaj ni bil najbolj zadovoljen.