Tako kot mesec dni pred tem na parkirišču v Lavričevi ulici. Res je eno kolo avtomobila z reško registracijo (RI) stalo na z rumeno črto pobarvanem polju, vendar v popoldanskih urah prav nikomur napoti. Ne, mestni redar je določil odvoz vozila in po besedah prič nalaganja je tovornjak za odvoz v trenutku pridrvel na konec sicer slepe ulice. Lastnik vozila, tujec na poslovnem obisku v Mariboru, je po prvem šoku, ker vozila ni bilo na mestu, kjer ga je pustil, v živo spoznaval »gostoljubnost« mesta Maribor. Prijazen voznik taksija mu je v večernih urah nekoliko olajšal prevoz in proces prevzema plačilnega naloga ter plačila kazni in posledično prevzema vozila.

Grenak priokus obiska evropske prestolnice kulture, evropske prestolnice športa, najstarejše trte… pa je ostal. Učinek veliko osmišljenih kulturnih in turističnih aktivnosti, ki privabljajo vsaj deklarativno tako zaželene turiste, zbledi z eno samo redarjevo potezo. In to za prometni red v mestu Maribor tako zavzetega prav določenega redarja, da je prav njegova storilnost izdaje nalogov za odvoz vozil statistično višja od najmanj treh sodelavcev redarjev skupaj (dokazilo za trditev je dostopno pri vodji službe). Pri kroničnih težavah javno-zasebnega partnerstva je sodelovanje med Medobčinskim redarstvom Maribor in zasebnim koncesionarjem za odvoz vozil, ki to opravlja z vozilom v lasti mestnega komunalnega podjetja, sodeč po javno dostopnih podatkih o poslovanju v obdobju koncesije prav vrhunsko.

Dragan T. Grgić, Maribor