David Pivk, direktor oglaševanja v podjetju Nike: Fantazijski svet konkurira realnosti
David Pivk v oglaševalskih kampanjah za podjetje Nike poslovno sodeluje z najboljšimi evropskimi nogometaši. Zanimajo ga zgodbe slavnih športnikov, ki jih objavijo v oglasnih sporočilih. Njegovo delo je vselej skrbno načrtovano, kakor je bila tudi zadnja Nikejeva kontroverzna reklama z igralcem ameriškega nogometa Colinom Kaepernickom, ki je razdelila javnost predvsem v Severni Ameriki.
David Pivk: Znamka ima veliko osebno povezavo s športniki, kar je prava posebnost, saj je danes zvestoba manj vredna kot nekoč. (Foto: osebni arhiv)
Kako ste prišli do službe v Nikeju?
Ko sem delal v prejšnji službi v Salzburgu, sem se želel preseliti v večje mesto, zato sem prek poslovno ori...
Ljudje imajo za to, da absorbirajo več informacij kot kadarkoli v zgodovini, vedno manj časa. Vsako leto pride na trg 26.000 novih izdelkov, vsak dan...
Nike je z oglasom, v katerem nastopa aktivistični igralec ameriškega nogometa Colin Kaepernick, razjezil del Amerike, a se je odločitev zanj na koncu...