Podjetje Sirekar Hulgi OÜ, ki je znan dobaviteljev tekstilnih izdelkov blagovnih znamk visoke kakovosti v Evropi, ima strateški načrt ponovno vzpostaviti in nadalje razvijati blagovno znamko Polzela, so sporočili iz družbe.

Z 20-letnimi izkušnjami na baltskih tržiščih in prisotnostjo na večini vzhodnih trgov, kot so Rusija, Češka, Slovaška in drugi, namerava podjetje razviti blagovno znamko Polzela kot močno, mednarodno prepoznavno visoko kakovostno blagovno znamko. Obenem bodo imeli tudi slovenski potrošniki možnost širše ponudbe izdelkov drugih blagovnih znamk, ki jih ima podjetje Sirekar Hulgi OÜ v svojem portfelju in jih namerava distribuirati tudi v Sloveniji, navajajo v družbi.

Hkrati na slovenski trg prihaja blagovna znamka Monton

Naložbo v blagovno znamko Polzela in njeno širitev na evropski trg bo sočasno spremljalo lansiranje ene najbolj znanih estonskih modnih blagovnih znamk Monton na slovensko tržišče, napovedujejo v podjetju.

Pri vlaganju v razvoj blagovne znamke Polzela bo Sirekar Hulgi OÜ zaposlil najboljše strokovnjake s področja marketinga in prodaje, ki so že do sedaj delali v podjetju Polzela.

V Tovarni nogavic Polzela se je 20. julija letos zaključila proizvodnja nogavic, ki so jo vzpostavili februarja 2017, dober mesec dni po stečaju, začetem 23. decembra 2016. Proizvodnja nogavic je tako konec junija letos še zaposlovala 77 delavcev, po zaključku proizvodnje pa je z avgustom letos v družbi ostalo še 31 delavcev.

Tudi to število se bo prihodnje mesece še zmanjševalo. Konec avgusta je namreč Hohnjec zaprl tri trgovine, in sicer v Murski Soboti, Mariboru in Celju. Preostalih še šest trgovin po Sloveniji, med drugim še po eno v Celju in Mariboru, bo predvidoma zaprl v prihodnjih mesecih.

Na avgustovski javni dražbi pa je Hohnjecu uspelo prodati apartma v Čatežu po izklicni ceni v višini dobrih 25.000 evrov, medtem ko javna dražba za prodajo prostorov že dolgo zaprte trgovine na mariborski avtobusni postaj, ni bila uspešna.