Človek bi pomislil, da so ves ta čas snovali kak futurističen projekt, nov način prometne povezave med državama ali kaj podobnega, toda ne; sedem let sta se delegaciji dogovarjali za ponovno vzpostavitev stanja, ki nas je premaknilo v sredino 19. stoletja.

»Od leta 2011, ko so madžarske železnice ukinile vlak Venezia, ki je povezoval Budimpešto, Zagreb, Ljubljano in Benetke, smo si prizadevali za ponovno povezavo z Italijo,« se je ob ponovni otvoritvi železniške povezave Ljubljana–Trst pohvalil direktor Potniškega prometa na Slovenskih železnicah Boštjan Kore

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.