»Poučevanje kitajščine ni ne vem kako sistemsko umeščeno in urejeno,« je kritičen direktor Konfucijeve učilnice Kranj Mišo Dačić. »Šole jo imajo možnost poučevati, toda to je tudi vse. Na tej točki se je na sistemski ravni ustavilo.«

Zaradi pomanjkanja sistemskih spodbud šole ne kažejo večjega zanimanja za izvajanje predmeta, pravi. Vodstva Konfucijevih učilnic, ki pod okriljem Konfucijevega inštituta Ljubljana po slovenskih regijah širijo znanje o kitajski kulturi in jeziku, morajo biti zato iznajdljiva, vztrajna in morajo znati navduševati šole, še pojasnjuje Dači

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.