Investicija je družbo, ta je v lasti Petra Piška, tudi podpredsednika Obrtne zbornice Slovenije (OZS), stala štiri milijone evrov. »Gre za eno večjih naložb v celjski regiji, center pa je prvi tovrsten večnamenski objekt pri nas z najvišjo dodano vrednostjo, kar je pomembno tako za sektor transporta kot logistike, v njem bo delo dobilo še okoli deset ljudi,« so sporočili z OZS.

Širitev hladilnice in varovana parkirišča

Gre za prvi del investicije skupine Pišek & Hsf Logistik, ki se razprostira na skupno okoli 10.000 kvadratnih metrih in je namenjena zbiranju in razporejanju tovora ter opravljanju vseh potrebnih vzporednih logističnih storitev.

Center jim je uspelo postaviti v letu dni. Peter Pišek, lastnik podjetja Frigotransport Pišek & Hsf, je za Dnevnik razkril tudi načrte za prihodnost: »Zdaj delamo državni prostorski načrt še za širitev hladilnic v enem delu in varovana, pokrita parkirišča za tovorna in osebna vozila v drugem delu. Sprva smo načrtovali tudi gradnjo bencinskega servisa in restavracije, a smo se po sklepu uprave, naša uprava pa so moji štirje sinovi, odločili, da bencinskega servisa ne bomo delali. Vsa vizija in strategija je zdaj usmerjena v hladilnice, parkirišča in servisno dejavnost,« pove Pišek. Drugi del investicije ocenjujejo na 10 milijonov evrov.

Upajo na pol milijona evrov dobička

Tisto, kar Piška trenutno najbolj skrbi, je pomanjkanje kadrov. »Imam za pet milijonov evrov poslov, pa jih ne morem sprejeti, ker nimam kadrovskega potenciala. V glavnem primanjkuje voznikov, saj nam ti uhajajo v Nemčijo,« pravi Pišek, ki ta trenutek zaposluje okoli 90 ljudi, od tega kar 70 voznikov. »A ne primanjkuje le delovne sile v segmentu transporta, temveč tudi drugod, trenutno so naši zaposleni maksimalno obremenjeni,« še pravi Pišek.

Na leto njegova skupina ustvari od 10 do 11 milijonov evrov prometa, le kar se dobička tiče, je bilo minulo leto nekoliko slabše. »To pa zato, ker višjih cen goriva in cestnine do aprila niso mogli vkomponirati v cene storitev,« razloži Pišek, ki pa je vseeno zadovoljen, saj zdaj spet dosegajo pozitivno rast. »Lani smo izgubili 350.000 evrov dobička, letos upam, da se bomo ob koncu leta že približali pol milijona evrov,« še pove Pišek, ki je vesel tudi, da so mu na našem infrastrukturnem in gospodarskem ministrstvu obljubili pomoč pri čimprejšnji navezavi na štajersko avtocesto. Logistični center je namreč od nje oddaljen le nekaj metrov. Dejansko je tik ob njej, a morajo zdaj tovorna vozila še voziti skozi Lopato, zato bi ta rešitev pomenila veliko olajšanje tudi za prebivalce.