Vprašanje je, kaj je botrovalo k takšnemu obisku: pričakovanje »novega« začetka in sestop na pota »stare slave« (ta pojem je sicer precej meglen), v tujini uveljavljeno domače dirigentsko ime ali program, ki je bil premišljen (Berlioz in Strauss kot poganjka iste »instrumentacijske« veje): tako izrazito »železen« kot po drugi strani sodobno razgiban z vrivkom Ligetijeve modernistične mojstrovine, brez premora pripojene na Straussovo simfonično pesnitev Tako je govoril Zaratustra (velik del občinstva je najbrž mislil na Kubricka). Čeprav slednja ideja ni do konca izvirna (Simon

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.