Očitno je, da plesno delo vsebinsko, strukturno in po načinih komponiranja referira na predlogo, a pri tem nikoli ni eksplicitno, tako da se zagonetni duet gledalcu razgrinja kot popolnoma avtonomna, od »izvirnika« ločena, svojstvena, mestoma hermetična govorica dveh teles. Prisotnost literarne predloge se kaže zgolj v kotu odra – v podobi dveh knjig. Trodelna dramaturgija v prvi enoti razprostre obe telesi v njuni ločenosti, kjer se lahko sporazumeta zgolj v nekaterih kompozicijskih ujemanjih. Drugi del pa ju popolnoma preplete, a brez posebne sentimentalnosti; preplet je prej

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.