Poleg slovenskega poletnega eksodosa na Hrvaško so med njimi nedvomno popolnoma okamnel repertoar, zakoličen globoko v 19. stoletju, ki v nobenem primeru ne more reflektirati časa, ki ga živimo, odsotnost osnovne glasbene izobrazbe pri prevladujočem delu občinstva, ki lahko tako uživa le v najlažje »prebavljivem« ali že znanem, sorazmerno visoke cene vstopnic; nekaj pa je k temu najbrž botroval tudi organizator sam s svojo festivalsko identiteto (ali njeno odsotnostjo). Občinstvo namreč ni nekakšna neznana nespremenljivka, temveč gibko telo, ki se spreminja in na katerega je

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.