Kot je dejal član Volkswagnove uprave Jürgen Stackmann, bodo avtomobili prihodnosti "digitalne naprave na kolesih", kar bo od proizvajalcev zahtevalo precej inovacij. "Da bi obvladali ta razvoj, moramo avto v precejšnji meri izumiti na novo," je dodal. Poleg razvoja naprednih digitalnih rešitev, ki naj bi močno izboljšale vozniško izkušnjo in izdatno okrepile varnost potnikov, bodo pri Volkswagnu veliko pozornosti namenili razvoju storitev za souporabo vozil. Združene bodo pod znamko We share, začeli pa naj bi v drugem četrtletju prihodnjega leta, ko bo v Berlinu v ta namen na voljo 1500 električnih golfov.

Volkswagnove platforme za souporabo vozil bodo namreč v luči prizadevanj za promocijo trajnostne mobilnosti vključevale le električne avtomobile. Po Berlinu bodo souporabo vozil ponudili v Hannovru in Hamburgu, v letu 2020 pa naj bi jo razširili na večja mesta drugod po Evropi, Aziji in tudi Severni Ameriki. Prihodnje leto naj bi sicer Volkswagen začel tudi s serijsko izdelavo električnega avtomobila z daljšim dosegom.

Nemški avtomobilski velikan sicer še vedno močno občuti negativne posledice afere zaradi goljufanja na testih izpuhov dizelskih motorjev. Septembra 2015 je namreč priznal, da so v 11 milijonov vozil po vsem svetu vgradili programsko opremo, ki je na testih prikazovala nižje vrednosti izpušnih plinov. Sledile so številne tožbe z odškodninskimi zahtevki, skupno vrednimi več deset milijard evrov.