Prvi je oceniti, v kolikšni meri, če sploh, je mogoče iz strategije izpeljati aktivnosti, katerih rezultat je realno merljiv in bi ga morali že zaznati, vsaj v obrisih.

Drugi razlog je v tem, da je bil konec maja letos v Dnevniku objavljen članek s pomenljivim naslovom Prodaja portoroških hotelov in možen začetek konca nacionalne turistične strategije. Velja torej pogledati, ali je strategija tako zelo zgrešila svoj namen, da bi prodaja nekaj portoroških hotelov, čeprav gre za pomemben del slovenskega hotelirstva, že naznanila njen konec. Ukvarjanj

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.