Slovenija je ena redkih evropskih držav, ki doslej še ni liberalizirala trga pogonskih goriv. Korak v to smer je bil narejen spomladi 2016, ko so se najprej začele prosto oblikovati maloprodajne cene 98- in večoktanskega motornega bencina ter kurilnega olja, nato pa je država jeseni istega leta ob avtocestah in hitrih cestah deregulirala še cene neosvinčenega 95-oktanskega bencina in dizla. A kljub prizadevanjem ministrstva za gospodarstvo do popolne liberalizacije cen goriv ni prišlo. Vse kaže, da se to še nekaj časa ne bo zgodilo.

Ob trumah tranzitnih turistov, k

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.