»Dragi luštovci! Ima kdo od vas idejo, kako se spopadati z vse večjimi krajami našega paradižnika v trgovinah po sistemu vzamem lušt, na tehtnici pa vtipkam kodo cenejšega iz uvoza? To postaja vse večji problem.

Vsaka ideja šteje. Med idejami bomo izbrali deset naključnih nagrajencev, med katere bomo razdelili tri knjige z recepti in deset majic Lušt-na bejba/frajer. Že vnaprej hvala za ideje in pomoč.« S to nagradno igro je prekmurska družba Paradajz, znana po proizvodnji paradižnika pod blagovno znamko Lušt, pred letom dni skušala v trgovinah zajeziti kraje svojega

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.