Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo se je v sodelovanju z ministrstvom za javno upravo pred časom odločilo »preobleči« dosedanjo digitalno podporo podjetjem in podjetnikom, ki je bila na voljo po VEM-točkah (vse na enem mestu). Te so bile pod nadzorom ministrstva za javno upravo, nastale pa so na pobudo podjetja Data, ki je bilo tudi lastnik blagovne znamke. Pred časom je namreč nastal portal SPOT – Slovenska poslovna točka.

Uradno so se na MGRT za spremembo odločili, da bi izboljšali delovanje podpornega okolja podjetjem in podjetnikom. Blagovno znamko

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.