Otroka, ki ima težave s sluhom, je skušala njegova mama po elektronski poti naročiti k otorinolaringologu. Ko je vpisala številko napotnice, se je na spletni strani eNaročanja odprl seznam, ki pa je bil po njenih besedah že na prvi pogled pomanjkljiv. Možnosti pregleda pri strokovnjakih na Obali, ki bi bili najbliže, med ponujenimi mesti in datumi pregleda ni bilo. Da so vendarle na voljo, je mama izvedela po dodatnem osebnem poizvedovanju.

Odvisni od doslednosti bolnišnic in koncesionarjev

Bolniki in njihovi svojci se ob zagatah z elek

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.