Koprodukcija z Norveško je za slovenski filmski prostor nekaj povsem novega. Kako je Zgodovina ljubezni postala slovensko-italijansko-norveški film?

Italijani so za ta projekt pokazali veliko zanimanje še v fazi razvoja, z Norvežani pa smo začeli sodelovati pol leta pozneje, ko se je na mednarodni producentski akademiji zanj zagrel norveški filmski producent, nato pa tudi Norveški filmski inštitut. Posledično sem imela priložnost slovensko avtorsko ekipo, v kateri bi posebej izpostavila direktorja fotografije Mitjo Lična, dopolniti z odlično montažerko Frido

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.