Da je bil Steve Jobs že za časa svojega življenja močna osebna blagovna znamka, ni prav nobenega dvoma. Da pa je ime »Steve Jobs« postalo zaščitena blagovna znamka, sta kmalu po njegovi smrti poskrbela Vincenzo in Giacomo Barbato, ki prihajata iz Arzana blizu Neaplja. Brata, modna oblikovalca, sta iskala ime, s katerim bi naredila preboj z linijami svojih oblačil iz džinsa, in zagotovo ga nista našla v Stevu Jobsu le zaradi njegove nepopustljive privrženosti kavbojkam. Zadeve sta se lotila sistematično in inteligentno. Najprej sta na svoje veliko presenečenje ugotovila, da Apple ni zaščitil imena Steve Jobs in da to ime sploh ni na seznamu zaščitenih blagovnih znamk. Potem sta oblikovala logotip, sestavljen iz črke j, katere del je odgriznjen, podobno kot Applovo jabolko. Pri Uradu za harmonizacijo na notranjem trgu EU sta želela zaščititi tako blagovno znamko kot logotip, skupaj in vsakega posebej. Ta je leta 2014 odobril zaščito blagovne znamke, nato so znamko zaščitili po vsem svetu.
Pričakovati je bilo, da Apple ne bo stal križemrok, in njegovi odvetniki so kmalu zahtevali umik blagovne znamke. Vendar se je, presenetljivo, njihova tožba nanaš...
Oni dan sem prebiral, kako so izbirali novega šefa znamenite ameriške agencije CIA. Ob zaslišanju v senatu, del tega sem si ogledal tudi na posnetku,...
Tekmo med Senegalom in Japonsko sem gledala v Berlinu, z Japonci. Nekje na polovici drugega polčasa je (pri rezultatu ena proti ena) Šibasaki hitro,...
Pri strankah, ki nameravajo oblikovati prihodnjo vlado, bi moralo državljane zanimati, v čem so si njihovi programi podobni in v čem se razlikujejo –...