Mercedes se namerava v novi tovarni osredotočiti na visokozmogljive štirivaljne motorje tako za vozila na hibridni kot običajni pogon. Vsi bodo sicer imeli najmanj tako imenovani mehki hibridni pogon, ki običajnemu motorju doda vozniku komaj opazno, a kljub temu nezanemarljivo moč elektrike, so zapisali na Daimlerjevih spletnih straneh.

Daimler, katerega del je Mercedes-Benz, namreč tako kot mnogi drugi avtomobilski proizvajalci vedno več pozornosti posveča razvoju motorjev z notranjim izgorevanjem, kombiniranih z 48-voltnim električnim motorjem, ki po mnenju poznavalcev omogočajo "mehak prehod" na povsem elektrificirano mobilnost.

Ker gre za t. i. greenfield investicijo, katere vrednosti sicer ne razkrivajo, Daimler v novi tovarni načrtuje povsem integriran koncept proizvodnje, ki bo omogočal zelo visok izkoristek energije in posledično nižje stroške ter tudi manjše obremenitve za okolje. To bo ena prvih Mercedesovih ogljično nevtralnih tovarn in ena prvih tovrstnih ogljično nevtralnih tovarn na Poljskem.

"Gradnja te tovarne je naložba v prihodnost in pomemben mejnik na naši poti proti mobilnosti prihodnosti. Je tudi močna potrditev naše zavezanosti lokaciji in nemško-poljskega prijateljstva," je na dogodku ob zaprtju konstrukcije tovarne poudaril član Mercedesove uprave Markus Schäfer.