Facebook je pred petimi meseci, podobno kot številna druga družbena omrežja, prepovedal oglaševanje vseh kriptovalut. Sedaj so to prepoved zrahljali.

Če bodo želela prikazovati oglas, bodo podjetja pri Facebooku še vedno morala pridobiti predhodno odobritev. Med drugim bodo morali dokazati, da imajo ustrezne licence ali da se z njihovimi kriptovalutami trguje na organizirani kriptoborzi.

»V luči teh omejitev oglaševanje ne bo omogočeno vsakemu, ki bi to želel,« je v izjavi poudaril direktor produktnega menedžmenta pri Facebooku Rob Leathern. »Spremljali bomo odziv, preverili delovanje te politike in še naprej preučevali to tehnologijo, tako da lahko, če bo potrebno, uvedemo popravke,« je dodal.

Prepoved oglaševanja ICO-jev ostaja

Facebook ob tem vztraja pri popolni prepovedi oglaševanja prvih javnih ponudb žetonov (ICO). Nekatere tovrstne izdaje so pritegnile milijarde dolarjev, vlagatelji pa so nato ugotovili, da gre za potegavščino.

Oglaševanje kriptovalut so Facebook in druge spletne platforme, med drugim Twitter, Google in Snapchat, začeli prepovedovati zaradi pojava številnih goljufij v zelo slabo reguliranem sektorju. Facebook je svojo popolno prepoved uvedel januarja, potem ko je konec lanskega leta vrednost bitcoina in mnogih drugih žetonov poletela v nebo.

Kriptovalute so digitalno premoženje, ki temelji na tehnologiji veriženja blokov. Nadzora nad njimi nimajo države ali centralne banke, pač pa skupnost uporabnikov.