Velika nagrada Francije se po letu 2008, ko je bila dirka v Magny Coursu, vrača na koledar dirk formule 1. A na stezi Paula Ricarda na jugu Francije so dirko nazadnje videli leta 1990, na njej pa je takrat zmagal Alain Prost s ferrarijem. Od takrat se je seveda spremenilo veliko stvari, a bolj kot vsa zgodovina bo ekipe in dirkače tokrat spremljala le ena misel: kaj naj pričakujejo. Vprašanj imajo za zdaj veliko več kot odgovorov.

Steza, ki jo je leta 1970 zgradil milijonar Paul Ricard, je namreč dolga leta služila le kot nekakšen testni poligon, klasične dirke pa ni videla, saj so po letu 1990 tam tudi odstranili vse tribune za gledalce. Zdaj se dirkališče vrača skozi velika vrata, dirka pa bo prava popestritev v letošnjem koledarju. Veliko vprašanje ostaja, kdo bo imel tukaj več sreče od prvega dne prostih treningov dalje. Ali bo Ferrariju uspelo obdržati odlično formo iz Kanade, bo Mercedes zdaj lahko končno uporabil močnejšo različico pogonske enote in ali bo Red Bull lahko izkoristil prednost pri strategiji?

Poznavalci formule 1 so si enotni: prav nobena od najboljših treh ekip nima zmage že kar »zagotovljene«. Ferrari je sicer v Kanadi pokazal, da se njihov letošnji dirkalnik lahko kosa z Mercedesom tudi na hitrih stezah, posebej ker zelo dobro »berejo« pnevmatike in jih Sebastian Vettel zna tudi dobro izkoristiti. Mercedes bo zdaj končno lahko uporabil močnejšo pogonsko enoto, kar bi lahko bilo na tej hitri stezi, ki sicer ne ponuja kakšnega posebno razburljivega pogleda, jeziček na tehtnici. »Prejšnja dirka je bila norčevanje iz naših navijačev. Česa takega si ne moremo več privoščiti, tako brez moči ne moremo in ne smemo nadaljevati sezone,« je prepričan vodja srebrnih Toto Wolff. In po tihem že pogleduje proti Red Bullu, kjer Daniel Ricciardo še ni podpisal podaljšanja pogodbe. In tudi sicer se tam zdaj dogaja veliko: naslednji dve leti bodo namreč njihove dirkalnike poganjale Hondine pogonske enote, sodelovanja z Renaultom je po dolgih in uspešnih letih konec. »Upamo, da jim bo za to še žal. Mi pa se bomo osredotočili na našo ekipo in seveda na naše stranke,« so povedali pri Renaultu. Redbullovci pa so dodali, da so jim pri Renaultu postavili ultimat, da se morajo odločiti pred dirko v Avstriji. In so malce pohiteli z odločitvijo, kajti videli so, kako Honda deluje pri njihovi hčerinski ekipi Toro Rosso.