Ali ste vedeli, da Slovenci v povprečju preživimo kar 79 odstotkov svojega življenja v zaprtih prostorih? Tako kaže raziskava Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana (TGI, 2015–2016), ki so jo izvedli na vzorcu 4000 Slovencev, starih med 15 in 75 let. Kljub temu, da Slovenci zase pravimo, da smo športniki in da veliko svojega prostega časa preživimo na prostem, v naravi, podatki omenjene raziskave kažejo drugače.

Po podatkih Nacionalnega inštituta za javno zdravje (2016) smo v Sloveniji še vedno priča epidemiji prekomerne telesne teže in debelosti pri otrocih in mladostnikih, ki se sicer v nekaterih starostnih skupinah in z nekaterimi razlikami po spolu umirja, a je stanje še vedno alarmantno. Znano je, da telesna neaktivnost povzroča debelost otrok, kar vpliva tudi na njihovo zdravje in telesni razvoj. Za otroke je izjemno pomembno, da v zgodnjem življenjskem obdobju razvijejo potrebo in željo po telesni aktivnosti, saj je to ključnega pomena za njihovo zdravje in kakovostno življenje tudi v kasnejših življenjskih obdobjih.

Sprehod z lepim namenom

V okviru blagovne znamke Claritine S, ki jo alergiki dobro poznajo, je podjetje začelo z družbeno odgovorno akcijo #nasprehodu. Z akcijo želijo spodbuditi družine in vse ostale, ki imajo radi naravo, da bi prosti čas preživeli zunaj, na svežem zraku, vsaj petnajst minut dnevno. Ni treba plezati na Triglav ali preteči maratona; dovolj bo, da delček dneva preživite #nasprehodu. Z zavezo, da boste vsaj 1 odstotek (15 minut) svojega časa preživeli zunaj, boste nekaj dobrega naredili zase in za svoje otroke.

Claritine S s to akcijo spodbuja ljudi h gibanju v naravi, hkrati pa postaja partner Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje. Bayer je že vrsto let podpornik ZPM Ljubljana Moste-Polje, za akcijo pa so se odločili, ker si želijo, da postane preživljanje prostega časa v naravi pravilo, ne izjema. Vsi, ki želijo sodelovati, so vabljeni, da na družabnih omrežjih delijo svojo fotografijo s sprehoda v naravi, opremljeno z značko #nasprehodu, Bayer pa bo ZPM Ljubljana Moste-Polje za vsako deljeno fotografijo podaril po 1 evro. Več o akciji najdete na www.claritineS.si/nasprehodu.