Zakaj v reklamah trgovcev prevladujejo ponudbe mesa po akcijskih cenah in pridevniki domače, kakovost iz Slovenije...? »Trgovci bi bili pač radi všečni, in ker ni učinkovitega nadzora, z veseljem hodijo po robu,« nam je pred časom na to vprašanje odgovoril Marko Višnar, dolgoletni prvi mož Farm Ihan. Inšpektorji Uprave za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin so se lotili tudi tega področja. Za začetek so vzeli pod drobnogled trgovsko verigo Hofer, ki ponuja tudi živila pod oznako Kakovost iz Slovenije. V 36 poslovalnicah po vsej državi so preverili 571

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.