V prometni nesreči je prišlo do velike gmotne škode in rahlilh poškodb pri »vozniku« tesle. Predstavnik policijske postaje Laguna Beach Jim Cota je za Guardian dejal, da je voznik, ki je utrpel lažje odrgnine, povedal, da je bilo vozilo v času nesreče v polavtomatskem vodenju. Izjavo pa bodo dokončno lahko potrdili z dodatnimi raziskavami. Za javnost je še povedal, da je policijski avto povsem uničen in ga ni smiselno popravljati, medtem ko je Tesla močno potolčen, še navaja Guardian.

Pri Tesli so se odzvali s sporočilom, da je pri rabi avtopilota ves čas treba držati roke na volanu. Pravijo tudi, da sistem voznika na to ves čas tudi opozarja. V zagovor še dodajajo, da niso nikoli trdili, da je avtopilot pripravljen na vse možne nesreče. Pred njegovo uporabo se mora vsak posameznik strinjati, da je avtopilot namenjen za vožnjo po avtocesti, kjer so robovi ceste lepo vidni, še dodajajo pri Tesli.

Mirujoči avtomobili največji problem

Zaznavanje stoječih avtomobilov je največja težava pri razvoju avtonomnih avtomobilov. Pri Tesli pravijo, da še posebej ne morejo trditi, da bo njihov sistem zaznal mirujoč avto na cesti takrat, ko se vozite več kot 50 kilometrov na uro, še navaja Guardian.