Že na treningih in kvalifikacijah je bilo jasno, da je absolutni favorit za zmago na 76. dirki za VN v Monaku Red Bull. Natančneje Daniel Ricciardo, saj si je Max Verstappen privoščil napako in razbil dirkalnik in zato ni nastopil na kvalifikacijah, dirko pa začel z zadnjega startnega mesta. A Ricciardo je tokrat vse opravil prav, čeprav je imel večji del dirke formule 1 ogromno dela s svojim dirkalnikom.

»Napaka na pogonskem sklopu je bila velika, zelo velika. Poleg tega, da mi je primanjkovalo kar 25 odstotkov moči, so se pregrevale tudi zadnje zavore, zato sem moral spremeniti marsikaj pri nastavitvah dirkalnika, predvsem pa sem moral voziti malce drugače, kot bi sicer. Celo smo že ugibali, če bi mogoče vrgli puško v koruzo, a k sreči je tehnika zdržala, tekmeci pa niso bili dovolj nevarni. To mi je rešilo dirko, saj sem moral voziti celo le s šestimi prestavami, ker višje niti nisem smel prestavljati. In nisem smel narediti niti ene najmanjše napake. K sreči ima naš dirkalnik dober oprijem, tako da sem lahko pomanjkanje moči vsaj delno nadomestil z bolj zgodnjim pospeševanjem. Lahko pa vam priznam, da nisem niti dojel vsega skupaj, šele čez nekaj dni mi bo jasno, da sem zmagal v Monaku,« je o dirki razlagal Daniel Ricciardo, ki se ni odrekel tradiciji pitja šampanjca iz dirkaškega čevlja, poleg tega so vsi trije obiskovalci zmagovalnega odra prekršili še eno tradicionalno »zapoved«: s šampanjcem so se poškropili kar vpričo družine Grimaldi. A kot smo lahko videli, jim tega nihče ni zameril. Njegov ekipni tovariš Max Verstappen je po solidni vožnji prišel do dveh novih točk za deveto mesto, o celotni dirki pa je povedal, da so imeli precej sreče: »Če je kje možno imeti tako napako, kot jo je imel Ricciardo, in vseeno zmagati, potem je najboljša ravno monaška dirka. Zato, ker je tukaj skoraj nemogoče prehitevati. A vem, da je imel Ricciardo zelo veliko dela in da je moral ostati zbran, kar na tej stezi ni lahko.«

Drugo mesto si je pripeljal Sebastian Vettel, ki pa mu skozi celotno dirko ni uspelo izkoristiti težav Ricciarda. Boril se je namreč z močno obrabo pnevmatik in Avstralcu nikoli ni prišel dovolj blizu. »Žal nisem biti niti enkrat v položaju, da bi lahko vsaj približno napadel. Vedno znova je bil ravno toliko hiter, da je vzdrževal ustrezno razdaljo, kar me čudi, čeprav je imel tehnične težave. Na ravnih delih steze nam je sicer uspelo nadoknaditi veliko zaostanka, a kaj, ko je teh ravnin v Monaku tako malo. Tako pa sem moral le čakati, če bo napravil kakšno napako. A je žal ni, čeprav smo bili dovolj hitri za zmago. Pomembno pa je, da sem tako vsaj malo zmanjšal zaostanek za Hamiltonom,« je dejal Sebastian Vettel in dodal, da mu tesno sledenje za Ricciardom ni pomagalo, saj je zaradi tega še bolj obremenjeval pnevmatike, zaradi česar se je spreminjalo tudi obnašanje dirkalnika. »Po koncu virtualnega varnostnega avtomobila nisem več zaupal pnevmatikam in sem se odločil za malo bolj varno vožnjo,« je še dodal Vettel.

Tretjeuvrščeni Lewis Hamilton pa je že pred dirko opozarjal, da njihov letošnji dirkalnik ni pravo orodje za to stezo. In to se je tudi uresničilo, čeprav je s tretjim mestom tudi on iz dirke izvlekel veliko več, kot je še sam upal. »Če bi mi pred dirko ponudili tretje mesto, bi takoj sprejel. Dirka je bila naporna, saj sem imel ogromno dela z obrabo pnevmatik, komaj sem držal ustrezno razdaljo do tekmecev. Dolgo smo premišljevali, če bi šel še enkrat na menjavo koles, a bi s tem preveč izgubil, tako da sem bil prisiljen znajti se, kakor sem vedel in znal. Mislim, da smo, glede na vse skupaj, dobro opravili svojo nalogo,« je menil Lewis Hamilton. Ker je s tem izgubil le nekaj točk proti Vettlu, je Britanec še vedno v vodstvu v skupni razvrstitvi, sam pa dodaja, da bo že na naslednji dirki v Kanadi drugače. »Ko se odločamo za konstrukcijo dirkalnika, ga prilagodimo večini stez. Monako smo letos namerno žrtvovali, zato da bomo drugje hitrejši. Upam, da bomo že v Kanadi popravili vtis,« je še povedal Hamilton. Karavana formule 1 se bo preselila v Montreal, kjer bo dirka na sporedu v nedeljo, 10. junija.