Kultni roman Orlando (1928) angleške avtorice Virginie Woolf, ki ga lahko te dni v gledališki preobleki spremljamo na odru Mestnega gledališča ljubljanskega, velja z osrednjim likom pesnika, ki spremeni spol iz moškega v žensko, za nesporno feministično klasiko. Eni najpomembnejših modernističnih ustvarjalk 20. stoletja je uspelo s satirično zgodbo, v kateri prevprašuje moč patriarhata in spolne vloge skozi več stoletij – Orlando živi več kot 300 let –, ustvariti tudi nekatere konceptualne nastavke za poznejše branje tako imenovane ženske pisave, za

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.