Kolikor je razcvet svetovnega spleta, družbenih omrežij in drugih sorodnih reči v zadnjem obdobju prinesel pozitivnega, toliko je omogočil nekaterih »norih« idej in hipotez, ki milo rečeno poneumljajo in so škodljive. Pa na tem mestu ne bi znova pogrevali idej o tem, da naj bi bilo cepljenje otrok nepotrebno in škodljivo, omenimo raje v zadnjem času eno najbolj vročih tovrstnih tem, ki je povezana z idejo, da je Zemlja – ravna. Da, o omenjeni teoriji je dejansko prepričanih vse več ljudi, pomagajo jo širiti celo nekateri zvezdniki, ki imajo seveda ogromno sledilcev, na to temo je mogoče zaslediti vedno več zapisov, videoposnetkov, poddaj, konferenc, na katerih se o tem predava…

Pa da ne zaidemo predaleč. Morda je ravno ena od teorij, kako naj bi bila Zemlja po mnenju omenjenih videti, kot nekakšen ogromen lebdeči habitat, predstavljala idejo za film, v katerem eno od »vlog« odigra tudi atraktiven futurističen leteči avtomobil. Film ima naslov Elizij (Elysium) in je na velika platna prišel pred petimi leti, osnovna ideja v njem pa je, da za ljudi leta 2158, v katero je vse skupaj postavljeno, obstajata dva »življenjska prostora«. Eden je še naprej Zemlja, kakopak okrogla, na kateri vladajo stalni kaos, spopadi in nered, drugi pa je v Zemljini orbiti lebdeča, ogromni vesoljski ladji podobna reč. Imenuje se Elizij, na njem pa živi bogata elita v miru in blaginji, brez bolezni, revščine, vojn in drugih tegob.

Sprva niso hoteli sodelovati

Bogata elita pa mora za transport seveda uporabljati primerna prevozna sredstva. In ker se torej film dogaja v letu 2158, so ta kakopak sposobna letenja – pravzaprav gre za nekakšne hibride med avtom, letalom in helikopterjem. Zato ni nič čudnega, da si je režiser, producent in scenarist filma Neill Blomkamp zaželel, da bi na tem področju sodeloval s katerim izmed proizvajalcev prestižnih avtomobilov, prvi na seznamu želja pa je bil Bugatti. Ta je pač v času nastanka filma izdeloval najhitrejši za ceste homologiran avtomobil na svetu – veyron 16.4 super sport – in ravno po njem se je oblikovno zgledoval tudi leteči bugatti z Elizija…

A če si je Blomkamp bugattija zaželel, še ne pomeni, da ga je povsem preprosto tudi dobil; pri Bugattiju namreč niso bili navdušeni nad sodelovanjem. Še več, tudi ko jim je režiser sam napisal prijazno pismo, da bi rad zgolj uporabil njihov logotip in od njih ne želi nikakršne finančne podpore, ker bi se pač znamka, kot je Bugatti, odlično skladala z življenjskim slogom na Eliziju živečih ljudi (mimogrede, prestižnih znamk je na tak način v filmu predstavljanih kar nekaj) ter bi filmu dala dodatno težo, so ga zavrnili. »Če 'tam zgoraj' živi polno bogatunov, ki ne vedo, kam bi z denarjem, je jasno, da mora biti tam tudi polno raznih ferrarijev in bugattijev, s katerimi pa, če smo v letu 2154, ne bodo vozili po cestah, temveč leteli po zraku,« je pojasnil Blomkamp. Dodal je: »Resnično sem si želel ustvariti futuristični bugatti, kakršen naj bi bil čez 150 let, in jasno je, da takrat ne bo imel koles. Zato sem po prvotni zavrnitvi na sedež podjetja naslovil še eno, zares čustveno pismo in naposled so le popustili.«

Na koncu zadovoljni vsi

Bugatti z Elizija, ki se ga je zaradi letnice dogajanja filma prijel kar naziv »bugatti 2154«, ima, kot omenjeno, nekatere oblikovne poteze enake kot veyron, vključno z dvema različnima barvama karoserije, bil pa je tako velika atrakcija, da je bil nato eden glavnih predmetov pri promocijskih aktivnostih filma. Zaradi vsega skupaj so bili nato z brezplačno reklamo zelo zadovoljni tudi pri Bugattiju, kjer so med drugim povedali, da bi se takšno leteče vozilo verjetno povsem skladalo z zamislimi ustanovitelja znamke Ettoreja Bugattija, ki je sicer tik pred začetkom druge svetovne vojne že oblikoval tekmovalno letalo. »Kdo ve, morda pa bomo leta 2154 dejansko uporabljali leteče bugattije,« je k temu dodala Emanuela Wilm, vodilna za področje marketinga pri Bugattiju v Severni in Južni Ameriki.