To je Galahad Clark, ki je leta 2014 v Londonu prvič predstavil čevlje, ki jih je naredil s pomočjo 3D-tiskalnika. Z letnim prometom 40 milijonov dolarjev ob prodaji milijona parov čevljev na leto ter ob letni 30-odstotni rasti prihodkov ohranja predanost ekološkim vrednotam. Kot antropolog po izobrazbi pa uresničuje svoje sanje – izdelovati čevlje s starodavno modrostjo in sodobno tehnologijo. Njegovo življenjsko vodilo je »sledi svojim stopalom, ne pravilom«.

Svojo zgodbo in izkušnje je nekakšna črna ovca dinastije Clark ter prejemnik nagrade za na

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.