Prihodki skupine Kofola so se v prvem četrtletju brez upoštevanja Poljske povečali za 10,9 odstotka, skupno pa je prodaja skupine zrasla za omenjenih 6,7 odstotka. Iz poslovanja je skupina vknjižila izgubo v višini 1,46 milijona evrov, v enakem obdobju lani je beležila 2,27 milijona evrov izgube.

Na češkem trgu je Kofola povečala prodajo za 14 odstotkov, predvsem na račun večje prodaje pijač Kofola, Rajec in Vinea. Na slovaškem trgu se je prodaja okrepila za 3,4 odstotka. Poleg omenjenih blagovnih znamk so potrošniki kupovali tudi več pijač blagovne znamke Rauch, so navedli.

Rezultat poslovanja v SLO ni znan

Na najbolj perspektivnem trgu skupine, to je v regiji Adriatic, se je prodaja povečala za 17,2 odstotka. Na Hrvaškem je skupina ustvarila več kot desetodstotno rast, medtem ko rezultatov poslovanja za Slovenijo v skupini ne omenjajo.

Skupina je okrepila prodajo na področju t.i. zdravju prijaznih izdelkov. Prodaja blagovne znamke UGO se je povečala za 32,4 odstotka. V prvem četrtletju je kupila češko družbe Leros, ki proizvaja izdelke iz zdravilnih rastlin in naravnih čajev. Skupaj z družbo Premium Rosa, ki jo je na Poljskem prevzela lani, bo ustvarila nov segment, osnovan na zeliščih in zdravih surovinah, so napovedali v skupini.