V tekmovalnem programu letošnjega festivala Cannes so se že izluščili nekateri morebitni favoriti. Kulturno življenje za železno zaveso (s pripadajočo partijsko cenzuro) je, kot kaže, novi manjši trend v postsocialističnih kinematografijah. Na Berlinalu je navdušil film Dovlatov Alekseja Germana mlajšega o disidentskem pisatelju Sergeju Dovlatovu, v Cannesu na podobno temo tekmujeta poljski in ruski režiser. Poletje, film začasno priprtega Kirila Serebrenikova, je, podobno kot Dovlatov, postavljeno

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.