Igra je torej postavljena v abstrakten, izpraznjen in stiliziran, geometrijsko obklesan prostor. Premično in razstavljivo sceno Karin Fritz z več okvirji ali pa vložki med prizori igralci značilno kicevsko vozijo sem ter tja, režiser iznajdeva nova in nova vrata za različne vhode in izhode v komedijo, izrabi skrite kotičke za množenje možnosti za ljubezenske skrivalnice v komediji in preseneti s čaranjem nepričakovanih komičnih pojav in zamenjav. H kicevsko hladni in odmaknjeni estetiki značilno spada tudi izjemno stilizirana ter z izjemo poročnih pas

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.