Ljubljančan Stanislav Pirc nas je opozoril, da že vsaj pol leta ob ponedeljkih v poštne nabiralnike v Omersovi in Dergomaški ulici ne dobijo pošte. Sam je na pošti in pri poštarjih poizvedoval, kaj je vzrok temu. »Enega poštarja sem en dan prestregel in ga vprašal, zakaj se ob ponedeljkih nič ne oglasi pri nas, pa je rekel, da dela do 15. ure. Očitno po tem, ko naredi osem ur, pisma, ki so mu ostala, nese nazaj na pošto, naša ulica pa je na koncu njegove poti,« je ugotavljal Pirc.

Na Pošti Slovenije so pojasnili, da imajo težave s pomanjkanjem ustreznega kadra na določenih območjih v Sloveniji zaradi rasti paketnih in logističnih storitev, fluktuacije v zaposlitvi in trenutno tudi zaradi povečanega števila bolniško odsotnih sodelavcev. »Povečana fluktuacija zaposlenih v dostavi in trenutno povečane bolniške odsotnosti zahtevajo več prilagajanja v organizaciji dela in premeščanje pismonoš tudi z drugih pošt ter posledično usposabljanje le-teh,« so povedali na Pošti Slovenije. Kot je nedavno za Nedeljski dnevnik pojasnil predsednik Sindikata poštnih delavcev Saša Gržinič, zaradi premeščanj poštarji ne poznajo več dobro območja, na katerem raznašajo pošto.

»Prej smo dobro poznali svoj teren, vedeli smo za vsako hišo, zdaj morajo pismonoše hoditi celo z zemljevidom in iskati gospodinjstva. To je postalo zelo zahtevno delo in ne preseneča, da novih kadrov ne dobijo,« je povedal Gržinič. Pošta Slovenije je nove kadre lansko leto iskala na primer v Srbiji, letos pa tudi v Bosni in Hercegovini.

Na Pošti Slovenije so zagotovili, da kljub pomanjkanju ustreznega kadra vsem naslovnikom pošiljke in pisma dostavljajo v skladu z zakonskimi roki. »Pošta Slovenije je v skladu z zakonom dolžna naslovnikom pošiljke dostaviti najkasneje v treh dneh od oddaje pošiljke v prenos, v te dneve pa se ne štejejo sobote, nedelje in prazniki,« so pojasnili na Pošti Slovenije in zatrdili, da bodo dostavo na območju Omersove ulice še podrobneje preverili. Dodali so tudi, da za dostavo pošiljk »zaposlujemo dodatni kader, da bi olajšali delo zaposlenim pismonošam in zaradi obvladovanja odsotnosti zaposlenih«.

Pirc, ki je vajen, da je pošto dobival vsak delovni dan, je razočaran, ker Pošta Slovenije svoje osnovne dejavnosti ne opravlja po pričakovanju uporabnikov teh storitev. »Po drugi strani pa se ukvarjajo s turizmom in prodajajo vse, od igle do lokomotive, kot smo včasih rekli,« je ugotavljal Pirc.