Ves konec tedna je bil španski dirkač Marc Marquez na zgornji meji zmogljivosti, tako motocikla kot svojih, nekajkrat je celo padel, preizkušnjo pa začel s petega mesta. A na dirki je pokazal svoj pravi obraz in neusmiljeno pokoril tekmece, ki so imeli veliko več dela drug z drugim. »Najboljši način, kako začeti del sezone v Evropi, je zmaga. A te mi ni prinesla le hitrost, ampak tudi precej taktičnega dela. Na začetku sem moral ostati potrpežljiv, saj je dirka tukaj po navadi zelo dolga in ni veliko možnosti za prehitevanje. Zato sem si dobro razdelil moči in čakal na najugodnejši trenutek za napad. Ko sem prehitel Lorenza, sem lahko začel voziti svojo dirko. Ko sem zapeljal na kamenje na stezi in mi je odneslo motocikel, me je bilo strah, a mi je motocikel še uspelo ujeti. Zmaga je prišla ob pravem trenutku,« se je veselil Marquez.

Španski dirkač je med dirko zapeljal na kamenje, ki ga je na stezo ob padcu nanesel Lüthi, edino, kar je lahko storil, je bilo, da je odvzel plin in se pripravil, kaj bo storil motocikel. Mojstrsko je rešil nastalo težavo, ki mu je skorajda odnesla zanesljivo zmago. Že 37. v razredu motoGP in 63. v motociklistični karieri. Španec se je preudarno lotil tudi te dirke, saj je kar nekaj tekmecev dirko končalo v pesku, med drugim tudi najhitrejši iz kvalifikacij Cal Cruthchlow.

Drugo mesto je zasedel Johann Zarco, ki je ponovno osmešil oba dirkača tovarniške ekipe Yamaha, saj je s poltovarniškim motociklom dokazal, da je tudi s takim motociklom mogoče voziti hitro. »Priznamo, imeli smo veliko sreče, ker so pred nami padli trije tekmeci, a tudi brez tega sem bil dovolj hiter, da bi se lahko vsaj boril za uvrstitev med prve tri. Ko sem videl, da so vsi trije padli, kar nisem mogel verjeti svojim očem. Drugo mesto je uspeh, ker sem v začetnem delu dirke imel nekaj težav in izgubljal mesto za mestom, a se nisem predal,« je povedal Francoz.

Tretji je bil Andrea Iannone, ki je ob uspehu povedal: »Dolgo smo pri Suzukiju trdo delali, slej ko prej se je morala tudi nam nasmehniti sreča. Tik pred startom sem izbral napačno trdoto zadnje pnevmatike. Zato sem moral biti v zaletnem delu dirke zelo previden in se nisem smel spuščati v tvegane dvoboje. Žal mi je za vse tri dirkače, ki so padli, a enako se tudi veselim tretjega mesta.«

Vrhunec dirke je bil troboj obeh dirkačev Ducatija Jorgeja Lorenza in Andree Doviziosa ter Danija Pedrose (Honda). Ko je z njimi opravil Marquez, so se borili za drugo mesto, pri tem pa je Dovizioso s prepoznim zaviranjem v ovinek sprožil niz dogodkov, ki so se končali s padcem vseh treh dirkačev. Vodstvo dirke je ocenilo, da je šlo za klasično dirkaško nesrečo.

Yamaha je iz Jereza ponovno odšla s sklonjeno glavo. Valentino Rossi je sicer na dirki postavil nov mejnik, odpeljal je namreč 40.075 dirkaških kilometrov, kar pomeni, da je na dirkalnem motociklu v svoji dolgi karieri že obkrožil Zemljo. A vsi ti rekordi mu ne pomenijo veliko, če na stezi ni mogel priti višje od petega mesta, pa še to je dejansko osvojil po že omenjenem trojnem padcu tekmecev. Še slabše jo je s sedmim mestom odnesel Vinales, oba pa sta že pred startom ugibala, kje se skriva tisti črv, ki letos »žre« njuna motocikla, saj so dirkači iz poltovarniških ekip prepogosto hitrejši od njiju. Mimogrede, Johann Zarco se naslednje leto seli h KTM, vrata v tovarniško ekipo Yamahe pa naj bi se mu zaprla, tako sam pravi, tudi po zaslugi blokade Valentina Rossija. Naslednja dirka bo 20. maja v Le Mansu v Franciji.