Podjetje, ki ima od leta 1894 sedež v prestolnici ameriške country glasbe v Nashvillu v zvezni državi Tennessee, je zašlo v težave s preobilno širitvijo oziroma prevzemanjem glasbenih znamk. Pred štirimi leti je denimo kupilo nizozemskega konkurenta Philips za 135 milijonov dolarjev.

V letošnjem letu bi moral Gibson plačati zajeten obrok dolga v višini 375 milijonov dolarjev, a je denarja zmanjkalo. Glavni izvršni direktor podjetja Henry Juszkiewicz je dejal, da se z izboljšanjem financ trudijo že 12 mesecev. Sedaj pa menijo, da bo reorganizacija oziroma ponovno osredotočenje na osnovni posel, kar so glasbeni instrumenti, skupaj s podporo upnikov zagotovila dolgoročno stabilnost podjetja.

Gibson se bo v postopku reorganizacije odpovedal proizvodnji potrošniške tonske opreme, kot so zvočniki in slušalke, ki jih proizvaja Philips, in se osredotočil na proizvodnjo instrumentov ter profesionalne tonske opreme.

Gibson je bil še lani del šopka ameriških podjetij, ki jih je predsednik ZDA Donald Trump izkoristil za poudarjanje vrednot »ameriške proizvodnje« na tednu prireditev v Beli hiši pod naslovom »Narejeno v Ameriki«. Lani so eno od Lennonovih kitar te znamke prodali za 2,4 milijona dolarjev.