Mercedes je v težavah. S tem se strinjajo malodane vsi v karavani formule 1, vključno s favoritom Lewisom Hamiltonom, ki je moral letos že trikrat priznati premoč tekmecem. Tudi on glavni razlog za te »poraze« vidi v pnevmatikah: »Na vseh treh dirkah smo imeli nekaj težav s pnevmatikami. Na prvi dirki v Avstraliji je še nekako šlo, a najhuje od vsega je, ker še zdaj ne razumemo povsem, kaj se je dogajalo na preostalih dveh. Kako to, da ne moremo pripraviti ustreznih pogojev. Naše optimalno 'okno' za doseganje delovne temperature pnevmatik je izredno majhno, vsega nekaj stopinj Celzija. In če tudi letos pademo iz tega območja, je dirka za nas več ali manj izgubljena. Ta muhavost dirkalnika se vleče že nekaj sezon.«

Je Mercedes letos preveč podcenjeval težave s pnevmatikami? Strokovnjaki menijo, da ne, čeprav priznavajo, da to pri srebrnih ni nič novega. Nekdanji tehnični šef pri Williamsu Pat Symonds meni: »Takšnih težav so pri Mercedesu že vajeni, morali pa bi biti bolje pripravljeni. Na prvih testiranjih pred sezono je kazalo, da imajo stvari pod nadzorom, potem je bilo na dirkah povsem drugače.« Torej je letos idealna priložnost, da predvsem Ferrari izkoristi Mercedesove težave, to pa priznava tudi nekdanji svetovni prvak Nico Rosberg, ki meni, da so te težave še najbolj prizadele Hamiltona: »Dejstvo je, da je Lewis v manjši krizi, kar koli naredi, nič ne pomaga. Sočasno je Bottas velikokrat hitrejši. Ferrari ima zdaj odlično priložnost, da si nabere določeno prednost. A če si je ne bo zdaj, bo imel potem težave, kajti Lewis se bo vrnil v pravo formo in takrat ga bo težko premagati.«

Druga prednost Ferrarija v primerjavi z Mercedesom bi lahko bila poraba olja v motorju. Letos je ta omejena in Mercedes jo je, zaradi dodatne varnosti, še bolj omejil, zaradi česar njihov motor ni več tako suveren. Poleg tega Symonds meni, da so rdeči prehitro stavili vse karte le na Sebastiana Vettla: »Ni najbolje, da Ferrari več kot očitno izrablja Räikkönena v korist Vettla. Trenutno so močni, a če bodo preveč stavili le na enega, se jim to lahko negativno maščuje ob koncu sezone v konstruktorskem točkovanju.« Ognjevito se je sezone lotil tudi Red Bullov Max Verstappen, ki je z uspehom Daniela Ricciarda v Šanghaju še bolj pod pritiskom. Nizozemec še vedno preveč tvega, čeprav je zdaj šele začetek sezone, po trčenju s Vettlom na Kitajskem pa je moral požreti marsikatero kritiko. In že je tudi trčil v ogrado na včerajšnjih prostih treningih. Ker so na mestnih ulicah Bakuja tesna srečanja tako rekoč predprogramirana, se obeta zanimiva dirka.