Prvi mož največje kraške jame meni, da bi bilo veliko bolje, če bi uspešnost slovenskega turizma merili po dodani vrednosti na zaposlenega ter po zaslužku in prometu na gosta. »Tega si pa marsikdo ne želi, kot se neurejena ženska ne želi pogledati v vsakem ogledalu. Veliko bolje je imeti v glavi neko namišljeno lepo sliko, ki nima nobene zveze z realnostjo,« je do »drogiranja« zgolj s fizičnimi kazalci v slovenskem turizmu kritičen Marjan Batagelj, direktor družbe Postojnska jama. Dodaja, da mu je »numerika«, ki se nanaša na obisk in nočitve, vedno šla na živc

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.