Te naše male kotičke sreče in sprostitve radi namenjamo tudi druženju in zabavi, ki nam ob toplejših večerih ali za piknik primernih dnevih prijetno popestrijo vsakdanje življenje. Pri tem je ključna izbira pravega vrtnega pohištva.

Trendi ureditve zunanjih bivalnih prostorov

V skandinavskem podjetju JYSK so zasnovali novo kolekcija vrhunskega vrtnega pohištva, ki sledi zadnjim trendom ureditve zunanjih bivalnih prostorov. Njihovi letošnji trendi ureditve zunanjih bivalnih prostorov sledijo izžarevanju preprostega razkošja in uporabi toplih barv. Te dopolnjujejo različni vzorci, ki jih navdihujejo narava in prečiščene linije. Nova kolekcija vrhunskega vrtnega pohištva z danskim podpisom mednarodne verige trgovin JYSK sledi zadnjim trendom ureditve zunanjega prostora. Je sodobna, a hkrati prefinjena in nežna. Tako bo zagotovo zadovoljila potrebe vseh, ki želijo svoje dvorišče ali teraso spremeniti v lasten kotiček sreče.

Hygge, Simplified luxury in Urban roots

Oblikovanje vrtnega pohištva se izraža skozi tri teme – Hygge, Simplified luxury in Urban roots, ki narekujejo inovativne trende in oblikovalske rešitve za ureditev zunanjih bivalnih prostorov. Hygge izžareva boho slog, toplino in ženstvenost. Simplified luxury je namenjen ljubiteljem sodobnih, enostavnih in prečiščenih elementov, medtem ko je Urban roots usmerjen na organski dizajn in naravne materiale, kjer prevladuje les. »V letošnjem letu smo veliko pozornosti namenili izbiri materialov, stenskim in talnim oblogam pa tudi rastlinam. Prevladuje skandinavski dizajn, a tudi klasični stili. V uporabi je veliko lesa in naravnih materialov,« komentira sodobne trende ureditve zunanjih bivalnih prostorov arhitekt Robert Križnjak.

Pri ureditvi posegamo po enostavnih stilih

Do nedavnega zunanjim bivalnim prostorom v Jugovzhodni Evropi, vključno s Slovenijo, nismo posvečali preveč pozornosti. V zadnjih letih pa so naše terase pridobile na priljubljenosti in smo tudi mi začeli negovati in ceniti kulturo življenja na prostem. Slovenci tako vse raje svoj prosti čas preživimo na dvoriščih, terasah, balkonih in vrtovih. Pri njihovi ureditvi posegamo po sodobnih, enostavnih in elegantnih stilih. V podporo temu govori dejstvo, da se je prodaja vrtnega pohištva v JYSK-u v lanskem letu povečala za 20 odstotkov. »Glede na to, da je v danski kulturi preživljanje časa na prostem pomemben del vsakdanjega življenja, se je JYSK v tej sezoni odločil posebno pozornost nameniti vrtnemu pohištvu, s katerim del teh vrednot prenaša tudi na države v naši regiji,« je dejala Vesna Kukić-Lončarić, direktorica JYSK-a za Slovenijo, Hrvaško, BiH in Srbijo, in dodala, da pričakuje povečanje prodaje tudi letos.