Prodaja najdražjih avtomobilov, tistih z osnovno ceno krepko nad sto tisočakov, skokovito raste. Lani je prestižneža v svojo garažo zapeljalo že več kot 30.000 ljudi (še leta 2010 zgolj 17.365), pod kar devet od desetih avtomobilov pa se je podpisalo pet znamk, in sicer Bentley (tretjina vseh), Ferrari (četrtina), Lamborghini, Rolls-Royce in Aston Martin (po desetina).

Pravzaprav spadajo najdražji avtomobili med cenejše igračke najpremožnejših, saj je praviloma število tistih, za katere je treba odšteti milijonski znesek, močno omejeno. Med njimi so tudi izdelki bolj

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.