Na račun zanimivejše zunanjosti, ki je na voljo tudi v dveh barvah, so povečali udobje med vožnjo, avtomobilu pa namenili vrsto najsodobnejših elektronskih pripomočkov. Motorja sta v osnovi dva, bencinski ima en liter delovne prostornine in zmore 100 (ta pride na trg malce kasneje), 125 ali 140 konjičev, ljubitelji dizlov se bodo lahko odločili za 1,5-litrski štirivaljnik s 125 konjiči. Ta bo čez čas na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Cene se uradno začno pri 17.790 evrov, ker pa ponujajo tudi akcijski popust, je začetna cena avta dejansko 15.990 evrov, najdražji bo stal 24.200 evrov. az
Ford ecosport: zdaj bolj evropski in bolj uglajen
Ford je z modelom ecosport malce drugače zastavil svojo udeležbo na trgu kompaktnih križancev. Prvo generacijo so izdelovali v Indiji, a se zanjo v Evropi ni ogrelo dovolj kupcev, zato so ji morali spremeniti identiteto. Oblikovno se ecosport sicer korenito ni spremenil, je pa opazen drugačen sprednji del, kupcem so na voljo boljši materiali in popolnejša oprema. Odločitev, da ga bodo izdelovali v tovarni v Romuniji, je bila tudi logična, saj so v tej tovarni do sedaj izdelovali model B-max, ki se je poslovil s trga. Ecosport v Fordovi prodaji zaseda okoli 10-odstotni delež, s prenovo pa upajo, da se bo zanj odločilo več kupcev, v Sloveniji okoli 30 na mesec.

Novi ecosport je na voljo tudi v dvobarvni različici. (Foto: Andraž Zupančič)