No, jaz imam o tem svojo teorijo – gre za običajno pritegovanje pozornosti. Pomembno je, da kandidat oziroma kandidatka ob vstopu na sceno ustvari vrvenje, hrup, pozitivno ali negativno zanimanje, na katerega se nalepi dovolj anonimnežev, da postane kandidat oziroma kandidatka dovolj zanimiva. Potem se začne ustvarjati vrsta in vrsta je vedno dober pokazatelj kvalitete ali vsaj dobra tolažba, da se ne bomo zajebali sami, pač pa bo našo usodo delilo še toliko in toliko cepcev pred in za nami. Javnomnenjska anketa je namreč prav to: kot vrsta za kislo zelje na ljubljanski tržnic

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.