Toda v zadnjem času se moda mlajev vrača in sprevrača. Celo v mesto prodira. Le da ne gre za visoke smreke, ki jih postavijo pred hišo mladoporočencev, temveč se večina mlajev postavi ob okroglem rojstnem dnevu. Če je bilo to včasih le za moških 50 let, je zdaj za vse od 20 do 90. Poleg mlajev je za moške slavljence zelo priljubljena oblika zakup veleplakata, s katerega se namesto reklame za mobilni telefon trapasto smeji slavljenec s pivom v roki.

Ker pa se za dame nekako ne zdi primerno, da bi jim pred duri navpično postavili hlode s prometnim znakom ali na veleplakatu objavili fotografijo, je nastala ženska moda mlajev rož. Lahko so marjetice, sončnice, vrtnice, lahko so leseni ali plastični, v vseh primerih so lepo kičasti in v popolnem skladju z barvami hišnih fasad. Tudi mlaji rože imajo v sredini z veliki številkami zapisano letnico. Če ne drugega, je skrajno nespodobno, da se starost dame oznanja tako, da jo lahko mimoidoči vidijo že sto ali več metrov daleč, in to toliko dni, kolikor let ima slavljenka. So pa mlaji rože res blizu slovenske duše. Ko je zabave konec, jih lahko razstavite in prodate. Spletni oglasniki so polni ponudb za »malo rabljene mlaje za rojstne dneve«.