Komercialne televizije sem popolnoma prenehal gledati, ker si ne dovolim, da me vznemirjajo s svojim histeričnim podajanjem informacij, s tem da nas bombardirajo z novicami, ki bolj ali manj sploh niso pomembne. Dalje, predvajajo oddaje, ki praktično nimajo nobene kulturne, umetniške, dokumentarne, vzgojne in podobne vrednosti, in jih ne mislim naštevati. Poneumljajo pa, in so seveda odraz družbe in njenih vrednot.

Pravzaprav je edino, kar nacionalni televiziji zamerim, to, da prekinjajo oddaje za reklamni blok. Verjamem, da reklame predstavljajo del prihodkov (mislim, da okoli 20 odstotkov), vendar naj bodo reklamni bloki med posameznimi oddajami in ne med njihovim potekom. Na primer, ko je v Tarči najbolj razvneta razprava, voditeljica napove reklamni »predah«. Da o vsebini reklam ne zgubljam besed: piščanci, praški, popusti, pike in podobna navlaka nam na koncu gledajo že iz ušes.

Istega dne je bila objavljena tudi izjava Društva slovenskih pisateljev. Hvala lepa, da ste jo napisali in objavili, verjamem tudi, da jo večina bralcev podpira. Hkrati pa bi rad izrazil spoštovanje dr. Milanu Brglezu, predsedniku državnega zbora, ki je s svojim jasnim stališčem povedal, da se s takim ravnanjem in dejanji ne strinja. Čestitke!

Slavko Cimprič, Bovec