Seveda je pred vsemi nova preizkušnja, in to na zahtevnem dirkališču v Šanghaju, kjer pa bi se lahko razmerja moči spet malce premešala. Če nič drugega, se vedno bolj kaže, da so najboljše tri ekipe, Ferrari, Mercedes in Red Bull, tesno skupaj. Zato bo odločitev o zmagovalcu, tako meni Lewis Hamilton, padla v pravem troboju: »Ferrari je izredno hiter, zanesljiv, ne delajo napak, poleg tega je vedno bolj jasno, da nimajo težav s porabo goriva. Imajo tudi nekaj sreče, ki pa je sestavni del našega športa. Red Bull se je to pot zelo približal in vsi skupaj lahko pričakujemo oster boj povsem pri vrhu. In tega se veselim.« In res, na petkovih treningih je prve štiri dirkače ločevala vsega ena desetinka sekunde.

Mercedes pa ima vseeno letos veliko več dela s tekmeci, kot so to sami pričakovali. Ena napaka za drugo sta botrovali, da so zdaj dvakrat slavili pri Ferrariju in da ima Sebastian Vettel že kar spodobnih 17 točk prednosti pred Hamiltonom. A o kakšni krizi pri srebrnih Hamilton noče nič slišati: »Še vedno mislim, da smo najhitrejši, le da tega nekako nismo znali unovčiti. Imamo veliko potenciala in vse možnosti, da zmagamo na vsaki dirki. Zdaj vidimo, da bomo morali letos dati res vse od sebe in na vsaki dirki napadati brez rezerv.«

Hamilton ima v Šanghaju že pet zmag

Na papirju imajo tako pri Mercedesu v rokah dobre karte, dobili so štiri dirke v dobi sodobnih hibridnih dirkalnikov, poleg tega je Britanec na tem dirkališču do zdaj zmagal že petkrat, kar ni uspelo še nobenemu dirkaču. Vseeno ocenjuje, da ne moremo govoriti le o enem favoritu, saj je na stezi v Šanghaju veliko lažje prehitevati kot na dosedanjih dveh dirkah, posebej je za to primerna 1,3 kilometra dolga ravnina, kar je tudi najdaljša ravnina v letošnjem koledarju dirk formule 1. Največjo težavo oba Mercedesova dirkača vidita v pomanjkljivi komunikaciji v ekipi. »Če bomo to izboljšali in znali veliko hitreje reagirati, če bova z Valtterijem dobivala prave informacije iz boksov v pravem trenutku, se lahko oba boriva za zmago,« je še prepričan Hamilton.

Pri Red Bullu so morali na prejšnji dirki predčasno pospraviti kovčke, saj sta odstopila oba dirkača. Verstappen po trčenju s Hamiltonom, zaradi česar sta si izmenjala tudi nekaj ne najbolj prijaznih komentarjev. A sta se pred to dirko pobotala, čeravno je le vprašanje časa, kdaj bo spet šlo na stezi precej na tesno.

Zlomljena noga zaradi napačne nastavitve pnevmatske pištole

Pri Ferrariju so zdaj le razjasnili, kaj je šlo narobe pri postanku Kimija Raikkonena, pri katerem jo je z zlomljeno nogo skupil eden od mehanikov. »Na pnevmatski pištoli za odvijanje in privijanje matice imamo nameščeno tipalo. To je zaznalo, da je mehanik končal privijačenje novega kolesa, čeprav še ni niti snel starega. A ugotovili smo, da je imel mehanik napačno nastavljeno smer vrtenja pištole. Namesto na odvijanje je bila nastavljena na privijanje, zato ni mogel sneti kolesa. Ko je želel popraviti napako, pa je Kimi že dobil zeleno luč, saj je senzor zaznal, da je vijačenje končano. To moramo v prihodnje odpraviti in se bolj zanesti tudi na odločitve mehanikov, ne le tehnologijo,« je povedal vodja ekipe Maurizio Arrivabene.

Še eno nejasnost so razvozlali pri Red Bullu: zakaj je na kvalifikacijah v Bahrajnu s steze zletel Max Verstappen. Telemetrija je pokazala, da je v trenutku dobil dodatnih 150 konjev moči, in to v najbolj nepravem trenutku. A zdaj so videli, da je bil posredno kriv dirkač sam. Ko je namreč zapeljal čez robnik, je dobil udarec v desno nogo in je nehote pritisnil na plin, zaradi česar ga je zavrtelo s steze. Torej je nista zagodla motor ali elektronika, ampak kar dirkač sam. Vseeno ima Max tokrat dobre karte v rokah. Na stezi v Šanghaju sta bila oba dirkača Red Bulla veliko bližje tekmecem, posebej pri mali simulaciji dirke, kar je dober obet za nedeljski »mnogoboj« na Kitajskem.