Toda Kubrickova Odiseja je film, ki predstavlja celo morje vprašanj. Matic Majcen, ki je napisal sijajno knjigo o tem filmu (izšla je natanko 50 let po njegovi svetovni premieri), ima kar prav, ko pravi, da je Odiseja proizvedla dva tipa gledalcev. Eni so bili tisti (med njimi sem bil tudi sam), ki jih je najprej osupnil najgenialnejši in najveličastnejši »jump cut« (preskočni spoj) v zgodovini filma (prazgodovinski met kosti, ki jo na nebu »zamenja« vesoljska ladja), nato pa jih je vsak naslednji prizor, vsaka etapa vesoljskega potovanja tako očarala in prevzela, da jih sploh

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.