Koncert sredi trgovine

Tik preden sta se odpravila na turnejo po Kanadi, sta virtuoza na čelih prevzela vlogo glavnih akterjev nove oglasne kampanje Mercatorja. Celotno kampanjo so pred letom dni zasnovali pri agenciji Arnold Vuga, zdaj pa so jo skupaj s kreativnim direktorjem in scenaristom Stojanom Pelkom ter režiserjem Sašem Podgorškom kreativno preoblekli ter nadgradili. Za fotografije, ki krasijo novo krovno kampanjo najboljšega soseda, je poskrbel Primož Bregar, vlogo art direktorja pa prevzel Anže Veršnik. Snemanje oglasa je trajalo celo nedeljo, fanta pa sta med snemalnimi pavzami nakupovalce zabavala tudi s kakšno domačo pesmijo odigrano na čeli. Ko se je Mercator aprila 2017 lotil temeljite pomladitve komunikacije, je pesem tedaj komaj znane pevke Alice Merton No Roots odigral odločilno vlogo. Danes dosega že 75 milijonov ogledov na YouTubeu. Istrijan Stjepan in Štajerec Luka sta vajena nastopati v razprodanih dvoranah po celem svetu, sta pa prvič koncertirala med mesninami, siri in ribarnico.

2Cellos sta prava kombinacija za Mercator

Klasično izobražena vrhunska čelista, sta zaslovela kot predskupina na svetovni turneji Eltona Johna, odtlej pa polnita stadione in prestižna koncertna prizorišča od veronske arene do sidneyjske opere. Poosebljata tisto, kar odlikuje tudi najboljšega soseda: ko gre za vrhunsko kvaliteto in dobro počutje, nobena meja ni ovira. Ne med popom in klasiko, ne med državami, ne med ljudmi. Česarkoli se lotita, dosegata svetovne standarde in najširše občinstvo, posebej priljubljena pa sta med mladimi. Prav ob njunem nastopu pa se je porodila morda najbolj dolgoročna zamisel: Mercator bo z njuno pomočjo med otroki zaposlenih izbral najbolj nadarjene mlade glasbenike in jih spodbudil z dvoletno štipendijo. Tako bodo iz enkratnega nastopa slovitih čelistov poleg zapomnljive glasbe zrasli novi glasbeniki, koncerti, skladbe in uspehi.