Aktualna predstava, ki z odra sega z brvjo v avditorij, sprva učinkuje kot uspeli križanec med Dramo akustiko in Dramo laboratorijem, v razrahljanem in neobveznem, sproščenem nastopu, ki ga odpre razpoloženi Janez Škof. Prekleti kadilci bolj spominjajo na lahkoten podaljšek »čik pavze«, premor med songi, iz katerega se v kramljajočem nagovoru občinstva oblikuje materija celotne predstave. V tem duhu so kot uverturo v drugi del predstave, ki je sestavljen iz kolaža avtoričinih izjav in igranega pogovora z avtorico, ustvarjalci, zamaskirani s črnimi lasu

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.