Zdi se, da kot režiser prisegate na poseben način dela, ki v veliki meri vključuje tako kolektiv in njihove osebne zgodbe kot dokumentarne elemente dogajanja po svetu. Niste režiser, ki bi preprosto vzel dramsko besedilo in ga postavil na oder.

Rad izhajam iz tega, da posledice aktualnih tem, ki se nam morda zdijo abstraktne, kot da se nas ne tičejo, najdem v majhnih osebnih zgodbah. V trilogiji Tik pred revolucijo smo se morda nekoliko več ukvarjali sami s sabo, ker smo bili na začetku naše ustvarjalne poti, v Človek, ki je gledal svet, ki

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.