Dogodek, ki poteka v soorganizaciji konference PODIM in pospeševalnika Katapult, so poimenovali PODIM marketplace, prijave nanj pa zbirajo do 27. aprila. Vsako izbrano podjetje se bo individualno sestalo z 20 prodornimi in zanesljivimi regionalnimi in globalnimi distributerji in trgovci, s katerimi sodelujejo podjetja, ki so pobudniki PODIM marketplace. »Za uspešno rast podjetja je močna distribucijske mreža ključnega pomena. Velikokrat je težko vzpostaviti že prve stike, izziv pa je tudi, ko se je treba odločiti, komu zaupati. Bistveno namreč je, da distribucijski partner razume produkt, verjame vanj in si želi dolgoročnega sodelovanja. Treba je torej zgraditi medsebojno zaupanje in iskren odnos,« med drugim poudarja Primož Zelenšek, direktor Chipola. Ker bodo distributerji pripotovali z vsega sveta, morajo zagonska podjetja za »vstopnico« plačati slabih 900 evrov, za zdaj pa so med distributerji svoj prihod že potrdili italijanski Nital, turška Cylla, japonska Blue Green Group, švicarski Computer Works AG in švedski Clas Ohlson.