»Ne. To je pač moč medijev, še zlasti interneta, družbenih omrežij. Aktivisti, društva za zaščito živali, dobro vedo, da postajajo potrošniki vse bolj senzibilni za način reje kokoši in da med ljudmi reja kokoši v kletkah ni najbolj priljubljena. Že sama beseda kletka vzbudi pri povprečnem potrošniku negativen prizvok. Povezuje jo z omejenim prostorom, v katerem se kokoši mučijo, ne morejo izvajati naravnih oblik obnašanja, jedo 'umetno' krmo in živijo v 'umetnem' okolju, ne morejo znesti tako imenovanih ’bio’ jajc itn. To in dejstvo, da potrošniki način reje pogosto povezujejo

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.